Expedice sazenic

Ochrana expedovaných sazenic paulowniePaulownie expedice

Zabalení a vypravení sazenic paulownie věnujeme opravdu velkou pozornost. Snažíme se zabezpečit rostlinky tak, aby ke klientovi dorazily v pořádku a nepoškozené. Balík je označen samolepkami "křehké" a "neklopit".  Kořenový bal rostliny je obalen netkanou geotextilí a převázán provázkem. Poté jsou sazenice vloženy do krabice a zajištěny proti pohybu.

 

Kdy expedujeme

Zasíláme sazenice od pondělí do středy, aby nezůstaly přes víkend na zasilatelském depu či na poště. Lonské sazenice již nyní nasazují listové pupeny (psáno 20.4.2015), to znamená, že bez problémů přečkaly zimu. Snažíme se odesílat paulownie hned druhý den po objednávce, pokud vybavujeme více zásilek, může se odeslání mírně zdržet. Paulownia expedice

Jaké přepravní služby využíváme?

Využíváme služeb PPL a České pošty. Proto je potřeba při objednávce uvést váš email a telefonní číslo, aby se mohl přepravce s váni spojit a dohodnout termín a čas převzetí zásilky. V případě České pošty obdržíte emailem číslo zásilky, podle kterého můžete sledovat online pohyb balíku. Taktéž vás pošta informuje o doručení formou sms. Náhled ceníku České pošty ZDE: Online objednávka ZDE.

Reklamace

I přes veškerou snahu a úsilí se občas stane, že rostliny dojdou na cílovou adresu nějak poškozené. Abychom předešli nedorozuměním a složitému reklamačnímu řízení, rozbalte zásilku ještě před pracovníkem doručovací služby a ujistěte se, že jsou sazenice paulownie v pořádku. Pokud bude sazenice poškozená, doporučujeme zásilku nepřebírat a ihned nás kontaktovat, abychom zjednali nápravu.

Kdy zásilku nepřebírat:

Poškozený nebo ulomený kmínek, ulomené pupeny, odpadlé listy, vyklepaný a oschlý kořen.

Kdy mírné poškození nevadí:

Naštěstí je paulownie velmi odolná a životaschopná rostlina. Po zastřihnutí kmínku začne obrážet z kořenového systému a vytvoří nový kmen. Není třeba propadat panice, ani když vyjmete rostlinu s povadlými listy. Stačí vydatná zálivka a paulownie je opět životaschopná. Bohužel nepřijímáme reklamace po více dnech či týdnech, pokud byla rostlině věnována nesprávná péče.

Pěstební informace a péče o paulownii ZDE.